Sopánka Álmodj velem kedvesem!



Sopánka
Álmodj velem kedvesem!


Olyan jó Veled lenni,
Naponta együtt élni,
Te vagy az én mindenem,
Álmodj velem kedvesem!

Vágyom lelked minden nap,
Ha meleg van, hogyha fagy,
Mert szeretlek életem,
Álmodj velem kedvesem!

Megigézel édesem,
Kívánságodat lesem,
Rád gondolok éjeken,
Álmodj velem kedvesem!

Csodálatos vagy nekem,
Megszépíted a lelkem,
Vágyom Terád csendesen,
Álmodj velem kedvesem!

A szívem csak Rád vágyik,
Tereád mindhalálig,
Nélküled csak gyötrelem,
Álmodj velem kedvesem!

Felborzolod a lelkem,
Legyen Tied a szívem,
Vágyakozom édesen,
Álmodj velem kedvesem!

Szeretgessél ügyesen,
Bújjál mellém szívesen,
Viselkedjél rendesen,
Álmodj velem kedvesem!

Hiányzol mindig nagyon,
Én szerelmes angyalom,
Legyél mindig mellettem,
Álmodj velem kedvesem!

Hánykolódom éjente,
Vágyom Rád reggelente,
A helyemet nem lelem,
Álmodj velem kedvesem!

Te vagy mindig a vágyam,
Imádlak rózsaszálam,
Este sokat szenvedem,
Álmodj velem kedvesem!

Odahajolok hozzád,
Csókolom a szép orcád,
Suttogom szerelmesen,
Álmodj velem kedvesem!